اخبار

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی ایران

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی ایران در روز جمعه به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران ، در این حوزه برگزار شد. نمایشگاه بین المللی نفت ایران سالانه با حضور جمع كثیری از شركتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد .
در نمایشگاه بین المللی نفت ایران فرصت مغتنمی بود تا شركتهای فعال در این صنعت از جمله شرکت بستیران ، اولین تولیدکننده تخصصی بست و نگه دارنده های فلزی صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی ، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان این صنعت قرار دهند . همچنین با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند .
این نمایشگاه با حضور 1200 غرفه‌دار ایرانی و 44 غرفه‌دار خارجی از 11 کشور جهان افتتاح شد . شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های ایرانی، از ۱۱ کشور از جمله ایتالیا، اسپانیا، امارات، کره جنوبی، سوئیس، آلمان، اوکراین، آفریقای جنوبی و بلژیک بودند . البته قابل ذکر است که نمایندگان بلندپایه شرکت های خارجی نیز از این نمایشگاه بازدید کردند . حضور 44 شرکت خارجی در نمایشگاه نفت ایران، جلوه ای از اهمیت و اولویت دیپلماسی انرژی و همچنین تعاملات خارجی در این صنعت است .
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی روز جمعه از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با عنوان نمایشگاه بین المللی نفت ایران در تهران بازدید کرد.در این نمایشگاه بستیران ، نامی برگرفته از اصلالت ایران زمین ، دارای پیشرفته ترین خط تولید صنعتی با به کار گیری تکنولوژی های روز جهانی از جدید ترین محصولات خود رو نمایی کرد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد .
در چهار روز برگزاری این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ تفاهم‌نامه و قرارداد میان شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه امضا شد که طی سال‌های اخیر از نظر تعداد و ارزش تفاهم‌نامه و قرارداد، بی‌سابقه بود .
بستیران افتخار 3 دهه همراهی با صنایع پالایشگاهی کشور عزیزمان ایران در نمایشگاه بین المللی نفت ایران حضور پر رنگی داشت . در آخر بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت ایران در تاریخ 26 اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *